Vergoeding mogelijk

Klantenservice

Informatie over bestellen & bezorgen, betalen en retourneren kunt u hier vinden. Staat de informatie die jij zoekt er niet tussen? Neem contact met ons op.

Bestellen & Bezorging

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd.

Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

Bij vergoeding door de zorgverzekeraar

Wanneer je de verbandkleding via de zorgverzekeraar vergoed krijgt, betaal je geen verzendkosten.

Als je zelf Binamed bestelt

Als je de producten zelf bestelt en betaalt, dan zijn de verzendkosten als volgt:

  • Bij bestellingen vanaf € 140,-
    gratis verzending
  • Bij bestelling onder € 140,-
    €8,47 verzendkosten

Onze postpakketten worden bezorgd met PostNL. Ze leveren de pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Je kunt je bestelling thuis of op een ander afleveradres laten bezorgen.

De bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.

Nee, je kunt niet kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt.

De levertijd voor je bestelling is 1 à 2 werkdagen. Bestel je op werkdagen voor 15:00u, dan wordt het pakketje dezelfde dag nog ingepakt en verstuurd. Levertijd:

  • Nederland: 1 werkdag (bezorging ook op zaterdag)
  • België: 2 werkdagen

Het is niet mogelijk om de bezorgtijd te kiezen.

De levertijd naar België is gelijk aan de levertijd van Nederland. De gemiddelde levertijd van een bestelling is 2 werkdagen.

Ja, meestal wel. De Binamed bestellingen hebben vaak een verpakking die alleen in een postpakket past, de postbezorger levert deze persoonlijk bij je af. Daarvoor moet je dus thuis zijn.

 

Je kunt je bestelling wijzigen, totdat je de pakbon ontvangen hebt. Zodra je de pakbon per e-mail ontvangen hebt is het pakket met de post verzonden.

Je kunt je bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen:

BAP Medical BV Nederland
Telefoon  +31 (0)55 355 25 80

Is het pakket al verstuurd? Dan kun je het weigeren aan de deur (kostenloos), of het pakket zelf naar ons retourneren.

Ja, je ontvangt een Track en Trace code bij de bestelling die je via de webshop hebt betaald. Heb je je pakket na 3 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Heb je de artikelen tegelijkertijd besteld, maar heb je niet alle producten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je binnen 3 werkdagen na bestelling nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Er wordt vrijwel direct na het bestellen een orderbevestiging verstuurd per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Check eerst je spambox, misschien is de mail daarin terecht gekomen?

Als je meer dan 1 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.

Betalen

Als je via de website een offerte hebt aangevraagd, ontvangt je van ons een prijsopgave per e-mail. Je kunt de producten dan bestellen en betalen middels factuur. De bestelling wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. De producten worden pas verzonden nadat de betaling heeft plaatsgevonden.

Retourneren: We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de klant zelf.

Annuleren: We betalen je terug zodra we je annulering verwerkt hebben. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Te veel betaald: heb je te veel betaald of heb je per ongeluk verzendkosten betaald terwijl de kosten van je bestelling boven de €140,- zijn, dan wordt het bedrag dat je te veel betaald hebt teruggestort op je rekening. Dit duurt tussen de 5 en 10 werkdagen.

Retourneren

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd je bestelling te annuleren zonder opgave van reden. Na annuleren heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.

Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. De seal van het artikel mag niet verbroken zijn.

Om hygiënische redenen is het niet mogelijk om Binamed na openen van de seal te retourneren. Open daarom bij bestelling van meerdere producten, eerst één verpakking.

Graag willen we je verzoeken om eerst contact met ons op te nemen zodat wij weten dat je het artikel graag retour wilt sturen. Je kunt het artikel retour sturen naar het volgende adres:

BAP Medical BV Nederland
Laan van de Maagd 119
7324 BT Apeldoorn

telefoon +31 (0)55 355 25 80
info@bap-medical.com

We willen je graag verzoeken om bij het retourneren van het product het volgende retourformulier mee te sturen. Kun je het retourformulier niet printen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Retourformulier

Ja, de kosten van retourneren zijn voor de klant zelf.

Staat jouw vraag hier niet tussen?